Har du spørgsmål? Ring til 40 919 255

Sådan har vi hjulpet vores kunder

Vi leverer til 15 institutter på tre Universiteter. Herunder fortæller vi hvordan vi hjælper vores kunder.

Klinisk Institut - Syddansk Universitet

Et af Danmarks største institutter benytter Inddatering til at skabe overblik. Med mange ansatte spredt rundt på hospitaler, klinikker og uddannelser hjælper Inddatering med indsigt i hvilke undervisningsaktiviteter det videnskabelig personale leverer. Inddatering hjælper Klinisk Institut med at prioritere undervisningsressourcer og skabe et bedre beslutningsgrundlag for ledelsesbeslutninger.

Kontaktperson: Kim Brixen, Institutleder

"Det kører i olie! Og vi begynder at mærke den konstruktive effekt af systemet på vore forhandlinger om ressourcer!"

Institut for Idræt og Biomekanik - Syddansk Universitet

Institut for idræt og biomekanik leverer undervisning til mange forskellige uddannelser. Men hvad koster det instituttet og hvilke ressourcer er tungest belastet. Inddatering hjælper Idræt og Biomekanik med at skabe overblik og indblik i Instituttets aktiviteter. Sekretariatsledelse og uddannelsesansvarlige benytter Inddatering som ledelsesværktøj således at de sammen med Institutlederen kan prioritere uddannelsen.

Kontaktperson: Jørgen Povlsen, Institutleder

8 institutter v. Samfundsvidenskabelig Fakultet - Syddansk Universitet

Vi har indgået aftale med Samfundsvidenskabelig Fakultet om at levere Inddatering til 8 institutter. Også her tilpasses systemet efter behov. Vi arbejder sammen med teknikere fra fakultetets IT-afdeling om at koble Inddatering til eksisterende systemer på SDU. Det sikrer at data flyder mere frit i mellem eksisterende Universitetssystemer og Inddatering. Resultatet af samarbejdet er en nemmere registrering for det Videnskabelige personale, samt bedre overblik for ledelsen.

Kontaktperson: Mads Lildholdt, Projektleder

Juridisk Institut - Aarhus Universitet

Inddatering opstod på Juridisk Institut. De har i mange år registreret i et internt udviklet system som senere blev til Inddatering. Juridisk Institut ønskede mindre administrativt arbejde for VIP'en. Inddatering sørger for dette ved at gøre det nemmere for sekretærer at indsamle oplysninger om afholdte undervisningsaktiviteter.

Kontaktperson: Kirsten Jakobsen, Sekretariatsleder

"Efter vi har indført Inddatering har vores videnskabelig personale fået mindre administrativt arbejde."

Institut for Statskundskab - Aarhus Universitet

Har i mange år registreret i Excel ark. Med et institut specifikt normkatalog der er unikt for Statskundskab, var det afgørende for Statskundskab at deres behov kunne passe i Inddatering. Ved levering havde vi et tæt samarbejde med Statskundskab, så vi sikrede os at deres normkatalog og måde at gøre tingene på, ikke blev ændret på grund af Inddatering. Inddatering blev tilpasset, således at det dækkede eksisterende behov, fremfor at skabe nye problemer.

Kontaktperson: Henrik Friis Bach, Sekretariatsleder

"Systemet giver overblik for ledelsen og administrationen såvel som den enkelte medarbejder. Dermed bliver registreringerne gennemskuelige og legitime blandt medarbejderne. Endelig indebærer systemet en administrativ forenkling."

- Jens Blom Hansen, Professor

Institut for Psykologi - Aarhus Universitet

Ønskede bedre overblik over Instituttets aktiviteter. På dette institut ønskede man at prøve systemet af før registreringsaktiviteten flyttes ud på den enkelte VIP. Inddatering understøtter dette, således at sekretærer kan registrere på vegne af VIP'er.

Kontaktperson: Carsten Dalsager, Sekretariatsleder

Institut for Folkesundhed - Aarhus Universitet

Inddatering samarbejder i øjeblikket med Institut for Folkesundhed, om at afdække og klarlægge opbygningen af deres instans på Inddatering. Vi bidrager med vores erfaringer fra andre institutter således at Folkesundhed opnår den rette opbygning. Det er vigtigt for os at sikre os en brugervenlig grænseflade for registreringen, således at VIP'en hurtigt og nemt kan registrere sine aktiviteter.

Kontaktperson: Annette Bachmann, Sekretariatsleder

Sociologisk Institut - Københavns Universitet

Sociologisk Institut havde behov for at få overblik over hvordan Instituttet fordelte undervisningsaktiviteter i mellem PH.D'ere. Inddaterings mulighed for at skræddersy rapporter gør Sociologi i stand til at danne sig dette overblik.

Kontaktperson: Christina Holbøll, Institutadministrator